zamówienie na:

„Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz w ramach Funduszu Sołeckiego na 2018 rok”

zamawiający: Miasto i Gmina Chodecz
tryb zamówienia: zamówienie z wolnej ręki
nr sprawy: In.272.6.2018
wartość: powyżej 30.000 euro
termin składania ofert: 1 lutego 2018  12:00
wynik postępowania: zadanie powierzono do realizacji ZGK Sp. z o.o. Chodecz 





Informacja o zamiarze zawarcia umowy w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87-860 Chodecz
NIP: 888-28-94-988

2. Określenie przedmiotu zamówienie i wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz finansowanych w ramach Funduszu Sołeckiego na 2018 rok polegający na: korytowaniu odcinków dróg na głębokość do 12 cm, rozprowadzeniu kruszywa w ilości 2500 ton na warstwę 12 cm, zagęszczeniu i wałowaniu kruszywa, profilowaniu poboczy.
 
3.  Szacunkowa wartość zamówienia:
netto:  172 000,00 PLN
euro:  41 198,59 euro 

4. Nazwa i adres wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,  ul. Aleja Zwycięstwa 19,  87-860 Chodecz,  kraj/woj. kujawsko – pomorskie

5. Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki:
Art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej uPzp.
Zamówienie zostanie udzielone przez Gminę Chodecz - Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 UPzp, osobie prawnej tj. Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Al. Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz (dalej ZGK) przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków:
1) Gmina Chodecz sprawuje nad ZGK kontrolę prawną, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami ZGK.
2) ponad 90% działalności ZGK dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Chodecz, sprawującej kontrolę nad ZGK,
3) w ZGK nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina Chodecz posiada 100% udziałów w kontrolowanej osobie prawnej.
 
6.  Planowany termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 28.09.2018 r.

7. Informacja o ogłoszeniu, o którym mowa w art. 66 ust. 2 uPzp.
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zamieszczono do publikacji dnia 02.02.2018 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.

                                                                   BURMISTRZ
                                                              Jarosław Grabczyński

Ogłoszenie nr 500036086 o udzieleniu zamówienia (16kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Agata Drzewiecka
Opublikował: Agata Drzewiecka (2 lutego 2018, 12:00:10)

Ostatnia zmiana: Agata Drzewiecka (19 lutego 2018, 09:00:10)
Zmieniono: ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 419