Wydanie dowodu osobistego

1. Wydanie dowodu osobistego - Urząd Miasta i Gminy, 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 2, pok. nr 17

2. Wymagane dokumenty:
 a) wypełniony wniosek (122kB) pdf + 1 zdjęcie (wizerunek twarzy bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami),
 
Uwagi:

1) Osoba ubiegająca się o dowód musi zgłosić się osobiście z dokumentem tożsamości. Termin wydania nowego dowodu osobistego wynosi ok. 1 miesiąca od daty złożenia wniosku.

Dowód osobisty podlega unieważnieniu:

  • z dniem zawiadomienia o jego utracie, zniszczeniu lub z dniem przekazania przez osobę trzecią znalezionego dowodu osobistego,
  • z dniem utraty obywatelstwa polskiego przez jego posiadacza,
  • z dniem zgonu jego posiadacza,
  • z dniem odbioru dowodu osobistego wydanego w miejsce poprzedniego,  z wyłączeniem przypadków, o których mowa w pkt. 1 i 6,
  • po upływie 4 miesięcy od zaistnienia okoliczności dotyczących zmiany danych, w przypadku niezłożenia przez posiadacza dowodu osobistego wniosku o jego wymianę.
  • z dniem upływu ważności dowodu osobistego.

Unieważnienie dowodu osobistego następuje w formie czynności materialno-technicznej. Dowód osobisty wydany z naruszeniem przepisów ustawy podlega unieważnieniu w drodze decyzji administracyjnej oraz obowiązkowi zwrotu z dniem uprawomocnienia się decyzji.


Wytworzył: Piotr Lepka (25 marca 2004)
Opublikował: Piotr Lepka (25 marca 2004, 09:34:38)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (9 lipca 2015, 10:53:21)
Zmieniono: korekta załącznika

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8759

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij