Sporządzenie aktu urodzenia - BIP w JST - Urząd Miasta i Gminy Chodecz

Sporządzenie aktu urodzenia

1. Sporządzenie aktu urodzenia - Urząd Miasta i Gminy, 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 2, pok. nr 17

2. Urodzenie dziecka należy zgłosić w ciągu 21 dni od dnia urodzenia dziecka. Wykonanie tego obowiązku spoczywa na:
 a) ojcu dziecka,
 b) lekarzu lub położnej albo innej osobie obecnej przy porodzie,
 c) matce, jeżeli jej stan zdrowia na to pozwala.

2. Wymagane dokumenty:
 a) zaświadczenie lekarskie wydane na specjalnym druku ("Zgłoszenie urodzenia"),
 b) osoba zgłaszająca urodzenie dziecka, którego rodzice pozostają w związku małżeńskim, przedstawia:
  - odpis skrócony aktu małżeństwa,
  - dowody osobiste rodziców dziecka;

3. Wysokość opłaty skarbowej:
 - sporządzenie aktu urodzenia - wolne od opłaty skarbowej,
 - 1 odpis skrócony, wydany bezpośrednio po sporządzeniu aktu urodzenia - wolne od opłaty skarbowej.


Wytworzył: Piotr Lepka (8 kwietnia 2004)
Opublikował: Piotr Lepka (8 kwietnia 2004, 09:34:12)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (9 lipca 2015, 10:27:19)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7955

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij