Wykaz Komisji wraz ze składami osobowymi

1. Komisja Budżetu i Finansów

Członkowie:
1) Makowiecki Grzegorz
2) Michalak Beata
3) Wieczorek Piotr
4) Feliniak Wiesław
5) Stempczyński Jerzy
6) Łuczak Tomasz
7) Krupa Błażej

Przedmiotem działania komisji o której mowa w  § 1 ust. 1 są sprawy związane z:
1) budżetem,
2) gospodarką finansową,
3) polityką finansową,
4) gospodarowanie  mieniem Miasta i Gminy Chodecz,


2. Komisja Obywatelska i Ochrony Środowiska

Członkowie:
1) Kwiatkowska Ewa
2) Pietrzak Wiesław
3) Kluzik Bohdan
4) Winiecki Marcin
5) Michalak Beata

Przedmiotem działania komisji o której mowa w  § 1 ust. 1 są sprawy związane z:

1) porządkiem publicznym i bezpieczeństwem obywateli,
2) obronnością,
3) ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową,
4) zapobieganiem innym nadzwyczajnym zagrożeniom życia i zdrowia ludzi oraz środowiska,
5) ochroną środowiska i przyrody,
6) pomocą społeczną,


3. Komisja do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu

Członkowie:
1) Stempczyński Jerzy
2) Turbiak Monika
3) Kosmalski Robert
4) Sikorski Adam
5) Makowiecki Grzegorz

Przedmiotem działania komisji o której mowa w  § 1 ust. 1 są sprawy związane z:

1) edukacją publiczną kulturą i ochroną dóbr kultury, kulturą fizyczną i turystyką,
2) współpracą z organizacjami pozarządowymi i współpracującymi z Miastem i Gminą Chodecz,


4. Komisja Rewizyjna

Członkowie:
1) Łuczak Tomasz - Przewodniczący
2) Turbiak Monika
3) Sikorski Adam
4) Stempczyński Jerzy
5) Kluzik Bohdan


5. Komisja Rolna i Infrastruktury Technicznej

Członkowie:
1) Feliniak Wiesław
2) Winiecki Marcin
3) Wieczorek Piotr
4) Kosmalski Robert
5) Pietrzak Wiesław
6) Krupa Błażej
7) Kwiatkowska Ewa
8) Michalak  Beata


Przedmiotem działania komisji o której mowa w  § 1 ust. 1 są sprawy związane z:
1) rolnictwem,
2) leśnictwem,
3) drogami publicznymi,
4) gospodarką wodną na gruntach,
5) zagospodarowaniem przestrzennym,
6) gospodarką nieruchomościami,
7) utrzymaniem gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
8) obiektów administracyjnych,  


Wytworzył: Podinspektor ds. obsługi Rady MiG - Elżbieta Pawlak (5 grudnia 2002)
Opublikował: Piotr Lepka (13 sierpnia 2003, 12:55:27)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (15 grudnia 2014, 11:04:08)
Zmieniono: korekta w związku z wyborami samoraądowymi w 2014r.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 10916

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij