Chodecz, dnia 03.07.2024 r.

ZP.6220.4.2024

Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572)
zawiadamiam

Chodecz, dnia 03.07.2024 r.

ZP.6220.4.2024

Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572)
zawiadamiam


że na wniosek z dnia 24.06.2024 r. (wpływ do Urzędu: 25.06.2024 r.), złożony przez Zarząd Powiatu Włocławskiego, reprezentowany przez Biuro Projektowe Renata Krajczewska-Jedrusiak z siedzibą w Lubieniu Kujawskim, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz od km 8+640 do km 10+215”, na dz. o nr ew. 312/1, 312/2, 839, 321, 324/12, 323/1, 322/1, 323/2, 322/3, 316/4, 686, 685 obr. Miasto Chodecz, na dz. o nr ew. 55, 80/2, 81/2, 27, 29, 58/3, 59/2, 44/1, 54/1, 60/1, 60/2, 56, 45, 57 obr. Mielno, na dz. o nr ew. 2/25 obr. Huta Chodecka.
Zgodnie z art. 77 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1094) oraz §3 ust. 1 pkt. 71 i 73 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r.
w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U.
z 2019, poz.1839), decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
 Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy,
 Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym we Włocławku,
 Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Włocławku.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie
z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a, w godzinach pracy Urzędu.
Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron
o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz, w sołectwie Mielinek oraz w sołectwie Strzyżki.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. środa, 03 lipiec 2024 15:23 Piotr Lepka