Aktualności

Chodecz, dnia 24.07.2024 r.

ZP.6730.49.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy


Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 23.07.2024 r., złożony przez p. Daniela Zielińskiego /adres w aktach sprawy/, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy działki nr 8/51 obr. Nowiny gm. Chodecz dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej oraz szamba szczelnego.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godzinach pracy Urzędu, w pok. nr 17a.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Wola Adamowa.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

W dniu 17.07.2024 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu wpłynęła oferta realizacji zadania publicznego w trybie pozakonkursowym. Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia opublikowania oferty tj. do 25. 07.2024 r.) może zgłosić na piśmie do tutejszego Urzędu uwagi dotyczące przedstawionej oferty.

Oferta

Formularz uwag