Aktualności

Chodecz, dnia 04.07.2024 r.

ZP.6733.1.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek pp. Jolanty i Jana Ambrożewicz /adres w aktach sprawy/ z dnia 28.03.2024 r., po uzupełnieniu i skorygowaniu w dniu 30.04.2024 r. oraz w dniu 27.05.2024 r., dla inwestycji polegającej na uzbrojeniu działki nr 72 w rurociąg melioracyjny wraz z częściowym odwodnieniem działki nr 72 obr. Brzyszewo.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Brzyszewo.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

Chodecz, dnia 03.07.2024 r.

ZP.6730.1.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 10 § 1, z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 05.01.2024 r., który został skorygowany w dniu 20.03.2024 r., złożony przez p. Kacpra jareckiego /adres w aktach sprawy/, zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej oraz montażu betonowego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe na dz. o nr ew. 13/24 obr. Mielinek, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach od 8:00 do 15:00 wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Mielinek.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

Chodecz, dn. 25.06.2024 r.

ZP.6730.45.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 20.06.2024 r., złożony przez p. Agnieszkę Jędrusiak /adres w aktach sprawy/ zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz szamba i budynku gospodarczego, na działce o nr ew. 42/9 obręb ew. Zalesie, Gmina Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godz. od 8 do 15 w pok. nr 17a.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński

Chodecz, dnia 03.07.2024 r.

ZP.6220.4.2024

Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572)
zawiadamiam

Chodecz, dn. 25.06.2024 r.

ZP.6730.44.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 20.06.2024 r., złożony przez BLUSOLAR Sp. z o.o. /adres w aktach sprawy/ zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie do 6 farm o łącznej mocy do 6 MW (z możliwością realizacji w etapach o łącznej mocy nieprzekraczalnej 6 MW), wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach o nr ewidencyjnych 41, 42, 7/2, 31, 33 w obrębie ewidencyjnym Mstowo, Gmina Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godz. od 8 do 15 w pok. nr 17a.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński