Chodecz, dnia 04.07.2024 r.

ZP.6733.1.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek pp. Jolanty i Jana Ambrożewicz /adres w aktach sprawy/ z dnia 28.03.2024 r., po uzupełnieniu i skorygowaniu w dniu 30.04.2024 r. oraz w dniu 27.05.2024 r., dla inwestycji polegającej na uzbrojeniu działki nr 72 w rurociąg melioracyjny wraz z częściowym odwodnieniem działki nr 72 obr. Brzyszewo.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Brzyszewo.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 04 lipiec 2024 09:16 Piotr Lepka