Chodecz, dnia 27.08.2024 r.
ZP.6220.1.2024
Obwieszczenie
o zebranych dowodach i materiałach
Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572 t.j.)
zawiadamiam
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek Miasta i Gminy Chodecz, u. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, reprezentowanej przez p. Mirosława Nowaka zam./adres w aktach sprawy/ dla przedsięwzięcia polegającego na budowie gminnego ujęcia wód podziemnych, w tym stacji uzdatniania wody i wodociągu na działce ewid. 133/1 obręb 0022 Wola Adamowa, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, strony mogą wypowiedzieć się do zgromadzonego w toku prowadzonego postepowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag, w terminie w 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,
w godzinach pracy Urzędu.
Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do istoty.
Jednocześnie informuję, że możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony
i nie jest obowiązkowe.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie
w publicznym poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Wola Adamowa.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
BURMISTRZ CHODCZA
Jarosław Grabczyński