Chodecz, dnia 09.09.2024 r.

ZP.6730.53.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 13.08.2024 r., złożony przez p. Dagmarę Sowińską /adres w aktach sprawy/, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy działki nr 25/6 obr. Mstowo gm. Chodecz dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji oraz budowę szamba szczelnego.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godzinach pracy Urzędu, w pok. nr 17a.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo.

ZASTĘPCA BURMISTRZA

Danuta Cieślińska

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 09 wrzesień 2024 12:49 Piotr Lepka