Chodecz, dnia 20.09.2024 r.
ZP.6733.4.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz z dnia 19.08.2024 r., po uzupełnieniu w dniu 21.08.2024 r. dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynku szkoły na budynek przeznaczony do świadczenia usług zdrowotnych (rehabilitacja, przychodnie specjalistyczne) z utrzymaniem istniejącej funkcji mieszkalnej na pierwszym piętrze oraz na budowie podziemnego zbiornika na gaz wraz z przyłączem na działce o nr ew. 371 obr. Miasto Chodecz, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.
B U R M I S T R Z
Jarosław Grabczyński