Aktualności

Chodecz, dnia 20.09.2024 r.

ZP.6733.4.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz z dnia 19.08.2024 r., po uzupełnieniu w dniu 21.08.2024 r. dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynku szkoły na budynek przeznaczony do świadczenia usług zdrowotnych (rehabilitacja, przychodnie specjalistyczne) z utrzymaniem istniejącej funkcji mieszkalnej na pierwszym piętrze oraz na budowie podziemnego zbiornika na gaz wraz z przyłączem na działce o nr ew. 371 obr. Miasto Chodecz, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

Chodecz, dnia 18.09.2024 r.

ZP.6220.4.2024

Obwieszczenie
o zebranych dowodach i materiałach

Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572 t.j.)
zawiadamiam
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek Zarząd Powiatu Włocławskiego, reprezentowanego przez Biuro Projektowe Renata Krajczewska - Jedrusiak
z siedzibą w Lubieniu Kujawskim, zam./adres w aktach sprawy/ dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowa drogi powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz od km 8+640 do km 10+215”, na dz. o nr ew. 312/1, 312/2, 839, 321, 324/12, 323/1, 322/1, 323/2, 322/3, 316/4, 686, 685 obr. Miasto Chodecz, na dz. o nr ew. 55, 80/2, 81/2, 27, 29, 58/3, 59/2, 44/1, 54/1, 60/1, 60/2, 56, 45, 57 obr. Mielno, na dz. o nr ew. 2/25 obr. Huta Chodecka.
W związku z powyższym informuję, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, strony mogą wypowiedzieć się do zgromadzonego w toku prowadzonego postepowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag, w terminie w 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój
17 a, w godzinach pracy Urzędu.
Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do istoty.
Jednocześnie informuję, że możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony
i nie jest obowiązkowe.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie
w publicznym poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz, w sołectwie Mielinek oraz w sołectwie Strzyżki.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński