Aktualności
Chodecz, dnia 09.07.2024 r.
ZP.6733.3.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek Energa Operatora SA Oddział w Toruniu /adres w aktach sprawy/ reprezentowanej przez p. Pawła Ziółkowskiego /adres w aktach sprawy/ z dnia 28.05.2024 r., po uzupełnieniu w dniu 05.06.2024 r. dla inwestycji polegającej na budowie energetycznej linii kablowej niskiego napięcia nn-0,4 kV wraz z rozdzielnicami kablowymi, wymianę transformatora na istniejącej stacji transformatorowej wraz z demontażem istniejących rozłączników bezpiecznikowych, demontażu odcinka istniejącej linii napowietrznej nn-0,4 kV na działce o nr ew. 17/1, 115/1, 115/2, 150, 507 obr. Miasto Chodecz, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Danuta Cieślińska
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Piotr Lepka
- Wytworzony przez: Piotr Lepka (informatyk)
- Odsłony: 32
Chodecz, dnia 04.07.2024 r.
ZP.6733.1.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek pp. Jolanty i Jana Ambrożewicz /adres w aktach sprawy/ z dnia 28.03.2024 r., po uzupełnieniu i skorygowaniu w dniu 30.04.2024 r. oraz w dniu 27.05.2024 r., dla inwestycji polegającej na uzbrojeniu działki nr 72 w rurociąg melioracyjny wraz z częściowym odwodnieniem działki nr 72 obr. Brzyszewo.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Brzyszewo.
B U R M I S T R Z
Jarosław Grabczyński
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Piotr Lepka
- Wytworzony przez: Piotr Lepka (informatyk)
- Odsłony: 31