Aktualności
Chodecz, dnia 27.08.2024 r.
ZP.6220.1.2024
Obwieszczenie
o zebranych dowodach i materiałach
Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572 t.j.)
zawiadamiam
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek Miasta i Gminy Chodecz, u. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, reprezentowanej przez p. Mirosława Nowaka zam./adres w aktach sprawy/ dla przedsięwzięcia polegającego na budowie gminnego ujęcia wód podziemnych, w tym stacji uzdatniania wody i wodociągu na działce ewid. 133/1 obręb 0022 Wola Adamowa, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, strony mogą wypowiedzieć się do zgromadzonego w toku prowadzonego postepowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag, w terminie w 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,
w godzinach pracy Urzędu.
Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do istoty.
Jednocześnie informuję, że możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony
i nie jest obowiązkowe.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie
w publicznym poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Wola Adamowa.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
BURMISTRZ CHODCZA
Jarosław Grabczyński
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Piotr Lepka
- Wytworzony przez: Piotr Lepka (informatyk)
- Odsłony: 24
Chodecz, dnia 23.08.2024 r.
ZP.6730.58.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy
Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 22.08.2024 r., złożony przez p. Monikę Rucińską /adres w aktach sprawy/, reprezentowaną przez p. Jerzego Bontala zam./adres w aktach sprawy/ zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy działki nr 583 obr. Miasto Chodecz gm. Chodecz dla inwestycji polegającej na rozbudowie budynku mieszkalnego.
W myśl art. 53 ust. 1 c Kpa w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godzinach pracy Urzędu, w pok. nr 17a.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Danuta Cieślińska
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Piotr Lepka
- Wytworzony przez: Piotr Lepka (informatyk)
- Odsłony: 17