Aktualności

Chodecz, dnia 25.11.2024 r.

ZP.6733.5.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dowodach i materiałach w sprawie wydania decyzji celu publicznego

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) Burmistrz Chodcza zawiadamia:
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na wniosek Energa Operatora SA Oddział w Toruniu /adres w aktach sprawy/ reprezentowanej przez p. Jakuba Gawrońskiego /adres w aktach sprawy/ z dnia 20.08.2024 r. (wpływ do Urzędu; 22.08.2024 r.), po skorygowaniu w dniu 07.10.2024 r. dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej nn 0,4 kV na terenie działek nr ew. 9/176, 9/177, 9/179, 9/180, 9/182 obr. 0004 Gawin, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2 w pok. nr 17a w godzinach pracy Urzędu, wypowiedzieć się co do zgromadzonych w toku prowadzonego postępowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag. Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do jej istoty.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w sołectwie Mielinek.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński

Chodecz, dnia 25.11.2024 r.

ZP.6730.87.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 oraz art. 53 ust. 1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1130) zawiadamia, że na wniosek z dnia 15.11.2024 r., uzupełniony w dniu 19.11.2024 r. złożony przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Chodeczku/adres w aktach sprawy/, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy działki nr 858 obr. Miasto Chodecz gm. Chodecz dla inwestycji polegającej na budowie instalacji gazu LPG dla potrzeb c.o. i c.w.u. budynku mieszkalnego nr 18 z infrastrukturą techniczną.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godzinach pracy Urzędu, w pok. nr 17a.
Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 49 kpa- doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński