Aktualności

Chodecz, dnia 03.09.2024 r.

ZP.6733.6.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji celu publicznego

Burmistrz Chodcza, zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 977) zawiadamia, że na wniosek z dnia 03.09.2024 r., złożony przez firmę Energa Operator S.A. Oddział w Toruniu /adres w aktach sprawy/, którą reprezentuje p. Paweł Ziółkowski zam./adres w aktach sprawy/zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie energetycznej linii kablowej niskiego napięcia nn-0,4 kV, budowie rozdzielnicy kablowej typu KRSN-00/4R-NH2/F oraz KRSN-P2/2F-NH2/2R-NH00/F, budowie szafek pomiarowych typu P2-Rs/LZV/F – szt. 10, na działce o nr ew. 21, 91/1, 261/1, 261/2, 261/3, 261/4, 261/5, 261/6, 261/7, 261/8, 261/9, 261/10, 261/11, 261/12, 261/13, 261/14, 261/15, 261/16, 261/17, 261/18, 261/19, 261/20, 261/21, 261/22, 261/23 obr. Mstowo, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, w godzinach pracy Urzędu, w pok. nr 17a.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz, na stronie bip.chodecz.pl oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.

ZASTĘPCA BURMISTRZA

Danuta Cieślińska

Chodecz, dnia 27.08.2024 r.

ZP.6220.1.2024

Obwieszczenie
o zebranych dowodach i materiałach

Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572 t.j.)
zawiadamiam
o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek Miasta i Gminy Chodecz, u. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, reprezentowanej przez p. Mirosława Nowaka zam./adres w aktach sprawy/ dla przedsięwzięcia polegającego na budowie gminnego ujęcia wód podziemnych, w tym stacji uzdatniania wody i wodociągu na działce ewid. 133/1 obręb 0022 Wola Adamowa, gm. Chodecz.
W związku z powyższym informuję, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, strony mogą wypowiedzieć się do zgromadzonego w toku prowadzonego postepowania dowodów i materiałów oraz zgłoszenia ewentualnych uwag, w terminie w 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,
w godzinach pracy Urzędu.
Po upływie siedmiodniowego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie i rozstrzygająca sprawę co do istoty.
Jednocześnie informuję, że możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony
i nie jest obowiązkowe.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie
w publicznym poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Wola Adamowa.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński