Chodecz, 22.03.2023 r.

 

In.272.10.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 65/2022 Burmistrza Chodcza
z dnia 09.08.2022 r.

I. ZAMAWIAJĄCY

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87 – 860 Chodecz

NIP: 888 28 94 988

 

II. OPIS ZADANIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz”.
  2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje remont odcinków dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy kruszywem, tj. w m. Trzeszczon (dz. nr ewid. 154 obr. Trzeszczon), Kromszewice (dz. nr ewid. 221 obr. Kromszewice) i Przysypka (dz. nr ewid 58 obr. Przysypka)
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

Kryterium 1. cena – 100%

Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:       

A = (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt  x 100%  

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być dostarczona do dnia 04.2023 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem:
  2. poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu),
  3. poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  4. faxu na numer 054 2848 070.
  5. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 04.2023 r. o godz. 09:30 w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz.
  6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.04.2023 r.

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferent musi złożyć ofertę na formularzu nr 1 załączonym do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez oferenta.

  1. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  2. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę.
  3. Pozycje dotyczące ceny, jeśli nie zostaną uzupełnione, zostaną uznane jako brakujące a oferta niekompletna, co będzie skutkować jej odrzuceniem.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wyniki zapytania ofertowego na adres e-mail wskazany w ofercie.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Warunki zmiany umowy:
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z głównym Wykonawcą robót budowlanych.
  1. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w tym zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W takim przypadku z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

 

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Agata Drzewiecka pod numerem telefonu 054 2848 070 wew. 32 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

IX. ZAŁĄCZNIKI

1. Wzór formularza ofertowego.

 

Załącznik nr 1

do procedury zapytania ofertowego

 

Formularz ofertowy

Zamawiający:

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87 – 860 Chodecz

NIP: 888 28 94 988

Oferent:

……………………………..................................................................................................................................

……………………………………………………..........................................................................................................

(nazwa i adres)

 

e-mail: …………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

nr telefonu: ………………………………………………………………………………..………………………………………………………

  1. W nawiązaniu do zapytania ofertowego, znak: 272.10.2023 z dnia 22.03.2023 r.
    w sprawie realizacji zadania pn.: Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową:

 

netto w kwocie: ………………………………………………… zł

podatek VAT ……….……....% w kwocie: ……………………………………..……………….. zł

brutto w kwocie: ……………………………………………….….. zł. słownie: ………………………………………………………………..……………...……………………….………………………………………zł

Powyższe ceny obejmują wszystkie składniki kosztowe zamówienia.

  1. Oświadczam, że uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
  2. Zakres zamówienia zrealizuję w terminie: do 30.04.2023 r.
  3. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez 30 dni.
  4. Oświadczam, że posiadam uprawnienia i możliwości do wykonywania niniejszej czynności.
  5. Zastrzegam, że następujące dokumenty: ……………………………………………….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa na podstawie ustawy  .................................................... art. ................................. .

Miejscowość, data: ……………………….………….                                         Podpis: ……………………………..

 

WYNIK

Chodecz, 06.04.2023 r.

 

Znak sprawy In.272.10.2023

Zamawiający:

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87-860 Chodecz

Tel /fax. 054/2848 070

WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

na wykonanie zadania pn.: „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz”.

Miasto i Gmina Chodecz informuje, iż w wyniku rozstrzygnięcia procedury zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 zł netto pn.: „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodeczwybrano ofertę firmy Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Aleja Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz, która jest jedyną która wpłynęła do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe i która spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego w procedurze zapytania ofertowego.

W ramach niniejszego zapytania, wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto [zł]

1.

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Ul. Al. Zwycięstwa 19
87-860 Chodecz

84 140,61

Jarosław Grabczyński

/-/

Burmistrz Chodcza

     

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 12 wrzesień 2024 12:05 Piotr Lepka
Artykuł został zmieniony. czwartek, 12 wrzesień 2024 12:11 Piotr Lepka