Chodecz, 22.03.2023 r.
In.272.10.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 65/2022 Burmistrza Chodcza
z dnia 09.08.2022 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87 – 860 Chodecz
NIP: 888 28 94 988
II. OPIS ZADANIA
- Przedmiotem zamówienia jest „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz”.
- Szczegółowy zakres usługi obejmuje remont odcinków dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy kruszywem, tj. w m. Trzeszczon (dz. nr ewid. 154 obr. Trzeszczon), Kromszewice (dz. nr ewid. 221 obr. Kromszewice) i Przysypka (dz. nr ewid 58 obr. Przysypka)
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Kryterium 1. cena – 100%
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być dostarczona do dnia 04.2023 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem:
- poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu),
- poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
- faxu na numer 054 2848 070.
- Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 04.2023 r. o godz. 09:30 w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.04.2023 r.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent musi złożyć ofertę na formularzu nr 1 załączonym do niniejszego zapytania.
- Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez oferenta.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę.
- Pozycje dotyczące ceny, jeśli nie zostaną uzupełnione, zostaną uznane jako brakujące a oferta niekompletna, co będzie skutkować jej odrzuceniem.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wyniki zapytania ofertowego na adres e-mail wskazany w ofercie.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Warunki zmiany umowy:
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z głównym Wykonawcą robót budowlanych.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w tym zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W takim przypadku z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Agata Drzewiecka pod numerem telefonu 054 2848 070 wew. 32 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór formularza ofertowego.
Załącznik nr 1
do procedury zapytania ofertowego
Formularz ofertowy
Zamawiający:
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87 – 860 Chodecz
NIP: 888 28 94 988
Oferent:
……………………………..................................................................................................................................
……………………………………………………..........................................................................................................
(nazwa i adres)
e-mail: …………………………………………………………………………………………………………………….…………………………
nr telefonu: ………………………………………………………………………………..………………………………………………………
- W nawiązaniu do zapytania ofertowego, znak: 272.10.2023 z dnia 22.03.2023 r.
w sprawie realizacji zadania pn.: „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz”, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową:
netto w kwocie: ………………………………………………… zł
podatek VAT ……….……....% w kwocie: ……………………………………..……………….. zł
brutto w kwocie: ……………………………………………….….. zł. słownie: ………………………………………………………………..……………...……………………….………………………………………zł
Powyższe ceny obejmują wszystkie składniki kosztowe zamówienia.
- Oświadczam, że uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
- Zakres zamówienia zrealizuję w terminie: do 30.04.2023 r.
- Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez 30 dni.
- Oświadczam, że posiadam uprawnienia i możliwości do wykonywania niniejszej czynności.
- Zastrzegam, że następujące dokumenty: ……………………………………………….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa na podstawie ustawy .................................................... art. ................................. .
Miejscowość, data: ……………………….…………. Podpis: ……………………………..
WYNIK
Chodecz, 06.04.2023 r.
Znak sprawy In.272.10.2023
Zamawiający:
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87-860 Chodecz
Tel /fax. 054/2848 070
WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
na wykonanie zadania pn.: „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz”.
Miasto i Gmina Chodecz informuje, iż w wyniku rozstrzygnięcia procedury zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 zł netto pn.: „Remont wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Chodecz” wybrano ofertę firmy Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Aleja Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz, która jest jedyną która wpłynęła do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe i która spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego w procedurze zapytania ofertowego.
W ramach niniejszego zapytania, wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto [zł] |
1. |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. |
Ul. Al. Zwycięstwa 19 |
84 140,61 |
Jarosław Grabczyński
/-/
Burmistrz Chodcza