Chodecz, 03.07.2023 r.

 

In.272.14.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 65/2022 Burmistrza Chodcza
z dnia 09.08.2022 r.

I. ZAMAWIAJĄCY

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87 – 860 Chodecz

NIP: 888 28 94 988

 

II. OPIS ZADANIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dachu na remizie OSP w Chodczu”.
  2. Niniejsza remiza zlokalizowana jest na działce: dz. nr ewid. 150 obr. Miasto Chodecz, Gmina Chodecz.
  3. Szczegółowy zakres zadania obejmuje remont dachu na pow. 330 m2 poprzez montaż blachy oraz wykonanie obróbek blacharskich.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

Kryterium 1. cena – 100%

Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:       

A = (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt  x 100%  

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być dostarczona do dnia 07.2023 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem:
  2. poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu),
  3. poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  4. faxu na numer 054 2848 070.
  5. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 07.2023 r. o godz. 09:30 w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz.
  6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.11.2023 r.

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferent musi złożyć ofertę na formularzu nr 1 załączonym do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez oferenta.

  1. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  2. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę.
  3. Pozycje dotyczące ceny, jeśli nie zostaną uzupełnione, zostaną uznane jako brakujące a oferta niekompletna, co będzie skutkować jej odrzuceniem.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wyniki zapytania ofertowego na adres e-mail wskazany w ofercie.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Warunki zmiany umowy:
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z głównym Wykonawcą robót budowlanych.
  1. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w tym zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W takim przypadku z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Agata Drzewiecka pod numerem telefonu 054 2848 070 wew. 32 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

IX. ZAŁĄCZNIKI

1. Wzór formularza ofertowego.

 

Załącznik nr 1

do procedury zapytania ofertowego

 

Formularz ofertowy

Zamawiający:

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87 – 860 Chodecz

NIP: 888 28 94 988

Oferent:

……………………………..................................................................................................................................

……………………………………………………..........................................................................................................

(nazwa i adres)

 

e-mail: …………………………………………………………………………………………………………………….…………………………

 

nr telefonu: ………………………………………………………………………………..………………………………………………………

  1. W nawiązaniu do zapytania ofertowego, znak: 272.14.2023 z dnia 03.07.2023 r.
    w sprawie realizacji zadania pn.: „Remont dachu na remizie OSP w Chodczu, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową:

 

brutto w kwocie: ……………………………………………….….. zł. słownie: ………………………………………………………………..……………...……………………….………………………………………zł

Powyższe ceny obejmują wszystkie składniki kosztowe zamówienia.

  1. Oświadczam, że uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
  2. Zakres zamówienia zrealizuję w terminie: do 30.11.2023 r.
  3. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez 30 dni.
  4. Oświadczam, że posiadam uprawnienia i możliwości do wykonywania niniejszej czynności.
  5. Zastrzegam, że następujące dokumenty: ……………………………………………….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa na podstawie ustawy  .................................................... art. ................................. .

Miejscowość, data: ……………………….………….                                         Podpis: ……………………………..

 

 

 

Chodecz, 18.07.2023 r.

 

Znak sprawy In.272.14.2023

Zamawiający:

Miasto i Gmina Chodecz

ul. Kaliska 2

87-860 Chodecz

Tel /fax. 054/2848 070

WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

na wykonanie zadania pn.: „Remont dachu na remizie OSP w Chodczu”.

Miasto i Gmina Chodecz informuje, iż w wyniku rozstrzygnięcia procedury zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 zł netto pn.: „Remont dachu na remizie OSP w Chodczu” wybrano ofertę firmy Usługi Ciesielskie i Przecieranie Drewna Roman Reniecki, ul. Polna 6, 87-860 Chodecz, która wpłynęła do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe i która spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego w procedurze zapytania ofertowego.

W ramach niniejszego zapytania, wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto [zł]

1.

Usługi Ciesielskie i Przecieranie Drewna Roman Reniecki

ul. Polna 6
87-860 Chodecz

107 000,00

2.

PHU „WASZ-MAR” Mariusz Waszewski

Huta Chodecka 17
87-860 Chodecz

137 000,00

3.

F.P.H.U. DOM STYL Wojciech Szydłowski

Strzygi 21
87-860 Chodecz

135 000,00

Jarosław Grabczyński

/-/

Burmistrz Chodcza

     

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 12 wrzesień 2024 13:00 Piotr Lepka
Artykuł został zmieniony. czwartek, 12 wrzesień 2024 13:03 Piotr Lepka